Levél a UPC-nek
2005.03.03. 22:12
Tegnap (2005. március 2.) írtam a UPC-nek egy levelet miután...
Tegnap (2005. március 2.) írtam a UPC-nek egy levelet miután az egyik Spongya Bobos oldalon olvastam az egyik tagnak érkezett leveleüket. Így szólt:
Tisztelt ***detri*** Úr!
Köszönettel kézhez kaptuk a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Teljességgel megértjük panaszát, hiszen a csatornakiosztásban történt változások az Ön kedvenc tévéadását kedvezőtlenül érintették.
Az egyes programcsomagok tartalmának, a csatornaválasztékának az összeállításakor a kábeltelevíziós szolgáltatónak többféle szempontot is figyelembe kell venniük. Ezek közül természetesen a legfontosabb szempont az, hogy milyen igényeket, elvárásokat támasztanak az előfizetők, illetve mely tévécsatornák a leginkább kedveltek és nézettek a körükben, mely televíziós programokat tartják a legfontosabbnak, legértékesebbnek. Ugyanakkor a szolgáltatónak egyaránt tekintettel kell lennie a tévétársaságokkal kötött szerződésekben meghatározott lehetőségeire, a tévécsatornák továbbításával járó költségeire, és üzletpolitikai elveire. Sajnos azonban a Nickelodeon kábeles továbbítására jelenleg nincs szerődésünk a csatorna tulajdonosaival, de a közeljövőben reméljük, ismét szerepelni fog a csatornakiosztásunkban.
Amennyiben további kérdése van, várjuk e-mailen történő megkeresését az ugyfelszolgalat@upc.hu címen, vagy kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 7 és 21 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.
Megértését megköszönve, további kellemes televíziózást kívánunk!
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat
Kiemelném azt a részt, hogy "de a közeljövőben reméljük, ismét szerepelni fog a csatornakiosztásunkban". Ezen felbuzdulva írtam nekik, remélem hamarosan válaszolnak, ha igen, majd fölteszem a levelet.
(2005. március 3.)
|